Reklamácia a odstúpenie

Upozorňujeme, že niektoré pomôcky sú dodávané v hygienicky zapečatenom obale – po jeho otvorení nie je možné odstúpiť od zmluvy, v súlade s § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z.

Vážime si vašu dôveru v pomôcky, ktoré pomáhajú ľuďom s Parkinsonovou chorobou. Ak sa u niektorého z výrobkov (napr. BRAVO Twist 2v1 alebo inej zdravotníckej pomôcky) vyskytne závada, sme pripravení vám pomôcť.

Dôležité upozornenie

Počas používania pomôcky uskladnite pôvodnú krabicu a obal. Sú nevyhnutné pre bezpečné zaslanie v prípade reklamácie.

Reklamáciu môžete nahlásiť jednoducho online cez náš formulár:
Online reklamačný formulár

1. Spôsoby uplatnenia reklamácie

  1. Cez lekáreň alebo distribútora:
    Ak ste pomôcku zakúpili v lekárni, odporúčame najskôr kontaktovať dané predajné miesto. Na reklamáciu budete potrebovať:
  2. Odoslanie priamo k nám:
    Ak zvolíte reklamáciu cez náš online formulár, ponúkame možnosť zaslania cez:
    • kuriéra PPL alebo GLS
    • vytlačený štítok alebo QR kód zaslaný e-mailom
    Po potvrdení reklamácie vám zašleme náhradnú pomôcku a pokyny k zaslaniu vadnej späť.

2. Kontaktné údaje

3. Zákonné podmienky reklamácie

Reklamácia bude vybavená v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Upozorňujeme, že niektoré pomôcky sú dodávané v hygienicky zapečatenom obale – po jeho otvorení nie je možné odstúpiť od zmluvy, v súlade s § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z.

4. Čo je potrebné k reklamácii

  • kód zariadenia
  • stručný popis závady
  • fotografia alebo video zachytávajúce problém

Tieto informácie nám pomôžu reklamáciu posúdiť a rýchlo vybaviť.

5. Pokyny k výmene

Stiahnuť sprievodný dokument k výmene

Potrebujete poradiť?

Ak si nie ste istí, kontaktujte nás na zákazníckej podpore. Radi vám pomôžeme.

Ďakujeme vám za dôveru a spoluprácu!

🍴 Chytré riešenie pre stravovanie bez asistencie – BRAVO Twist 2v1
🍴 Kúpiť BRAVO Twist 2v1 🛒 Košík ❓ Časté otázky